در ابتدای این نشست، حسنی ضمن خیرمقدم به حاضران، به تشریح عوامل مؤثر در بروز خودکشی پرداخت و بر ضرورت همکاری بینبخشی برای کاهش آسیبهای اجتماعی تأکید کرد.
در ادامه، خادم، مسئول مجتمع الزهرا(س)، گزارشی تحلیلی از آمار خودکشی در سالهای گذشته ارائه کرد و روندهای موجود و چالشهای پیشرو را مورد بررسی قرار داد.
همچنین نمایندگان دستگاههای حاضر، اقدامات انجامشده، برنامهها و پیشنهادهای خود را در راستای پیشگیری از خودکشی مطرح کردند.
در پایان، خلیلی دادیار دادسرای عمومی و انقلاب با اشاره به آییننامه اجرایی ماده ۶ قانون حمایت از اطفال و نوجوانان، بر ضرورت شناسایی و پیگیری موارد خاص تأکید کرد و اظهار داشت که این موارد برای بررسی و اقدامات قانونی لازم به دادگستری ارجاع خواهند شد.
روابط عمومی مدیریت بهزیستی شهرستان بیرجند
@behzistibirjand
┄┄┅┅┅┅┄┄












نظر شما